Перейти к основному содержанию
Szkolenia WNE UW
  • Русский ‎(ru)‎
    English ‎(en)‎ Polski ‎(pl)‎ Беларуская ‎(be)‎ Русский ‎(ru)‎ Українська ‎(uk)‎
Вы не вошли в систему (Вход)

Информация о курсе

  1. В начало
  2. Курсы
  3. TRZECIA MISJA WYDZIAŁU NAUK EKONOMICZNYCH UNIWERSY...
  4. Marketing inicjatyw lokalnych
  5. Archiwalne
  6. Moduł 4. Event marketing, czyli jak wykorzystywać ...
  7. Описание

Moduł 4. Event marketing, czyli jak wykorzystywać wydarzenia do realizacji celów marketingowych [edycja 4]

  • Учитель: Adam Mikołajczyk

Пропустить Навигация
Навигация
  • В начало

    • Мои курсы

    • ФорумOgłoszenia dotyczące witryny

    • Мои курсы

    • Курсы

      • TRZECIA MISJA WYDZIAŁU NAUK EKONOMICZNYCH UNIWERSY...

        • Warsztaty "Pogromcy mitów ekonomicznych"

        • Kursy sprawozdawczości finansowej

        • Akademia umiejętności menedżerskich

        • Praktyczna szkoła innowacyjnej przedsiębiorczości

        • Matematyka ekonomii

        • Język angielski w miejscu pracy

        • Kursy dla Seniorów

        • Marketing inicjatyw lokalnych

          • Archiwalne

            • Moduł 1. Od produktu do marki - mechanizmy marketi...

            • Moduł 1. Od produktu do marki - mechanizmy marketi...

            • Moduł 1. Od produktu do marki - mechanizmy marketi...

            • Moduł 1. Od produktu do marki - mechanizmy marketi...

            • Moduł 1. Od produktu do marki - mechanizmy marketi...

            • Moduł 2. Nowoczesne metody komunikacji w marketing...

            • Moduł 2. Nowoczesne metody komunikacji w marketing...

            • Moduł 2. Nowoczesne metody komunikacji w marketing...

            • Moduł 2. Nowoczesne metody komunikacji w marketing...

            • Moduł 2. Nowoczesne metody komunikacji w marketing...

            • Moduł 3. Partnerstwo w marketingu miejsc

            • Moduł 4. Event marketing, czyli jak wykorzystywać ...

          • Moduł 4. Rola event marketingu – jak zarządzać pro...

          • Moduł 1. Od produktu do marki - mechanizmy marketi...

          • Moduł 2. Nowoczesne metody komunikacji w marketing...

          • Moduł 3. Partnerstwo w marketingu miejsc [edycja 6]

          • Moduł 4. Event marketing, czyli jak wykorzystywać ...

        • Nowe

        • Warsztaty na UW dla młodzieży z Bielska Białej

      • TRZECIA MISJA WYDZIAŁU NEOFILOLOGII UNIWERSYTETU W...

      • MAZOWIECKI UNIWERSYTET MŁODZIEŻOWY

      • WARSZTATY - DR RÓŻYCKA

      • UNIWERSYTET WARSZAWSKI DLA UKRAINY

Вы не вошли в систему (Вход)
Wne_8_4 [4]
  • Русский ‎(ru)‎
    • English ‎(en)‎
    • Polski ‎(pl)‎
    • Беларуская ‎(be)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
Сводка хранения данных
Скачать мобильное приложение