Перейти до головного вмісту
Szkolenia WNE UW
  • Українська ‎(uk)‎
    English ‎(en)‎ Polski ‎(pl)‎ Беларуская ‎(be)‎ Русский ‎(ru)‎ Українська ‎(uk)‎
Ви не пройшли ідентифікацію (Увійти)

Інформація про курс

  1. На головну
  2. Курси
  3. TRZECIA MISJA WYDZIAŁU NAUK EKONOMICZNYCH UNIWERSY...
  4. Marketing inicjatyw lokalnych
  5. Archiwalne
  6. Moduł 4. Event marketing, czyli jak wykorzystywać ...
  7. Резюме

Moduł 4. Event marketing, czyli jak wykorzystywać wydarzenia do realizacji celów marketingowych [edycja 5]

  • Викладач: Mikołajczyk Adam

Пропустити Навігація
Навігація
  • На головну

    • Мої курси

    • ФорумOgłoszenia dotyczące witryny

    • Мої курси

    • Курси

      • TRZECIA MISJA WYDZIAŁU NAUK EKONOMICZNYCH UNIWERSY...

        • Warsztaty "Pogromcy mitów ekonomicznych"

        • Kursy sprawozdawczości finansowej

        • Akademia umiejętności menedżerskich

        • Praktyczna szkoła innowacyjnej przedsiębiorczości

        • Matematyka ekonomii

        • Język angielski w miejscu pracy

        • Kursy dla Seniorów

        • Marketing inicjatyw lokalnych

          • Archiwalne

            • Moduł 1. Od produktu do marki - mechanizmy marketi...

            • Moduł 1. Od produktu do marki - mechanizmy marketi...

            • Moduł 1. Od produktu do marki - mechanizmy marketi...

            • Moduł 1. Od produktu do marki - mechanizmy marketi...

            • Moduł 1. Od produktu do marki - mechanizmy marketi...

            • Moduł 2. Nowoczesne metody komunikacji w marketing...

            • Moduł 2. Nowoczesne metody komunikacji w marketing...

            • Moduł 2. Nowoczesne metody komunikacji w marketing...

            • Moduł 2. Nowoczesne metody komunikacji w marketing...

            • Moduł 2. Nowoczesne metody komunikacji w marketing...

            • Moduł 3. Partnerstwo w marketingu miejsc

            • Moduł 4. Event marketing, czyli jak wykorzystywać ...

          • Moduł 4. Rola event marketingu – jak zarządzać pro...

          • Moduł 1. Od produktu do marki - mechanizmy marketi...

          • Moduł 2. Nowoczesne metody komunikacji w marketing...

          • Moduł 3. Partnerstwo w marketingu miejsc [edycja 6]

          • Moduł 4. Event marketing, czyli jak wykorzystywać ...

        • Nowe

        • Warsztaty na UW dla młodzieży z Bielska Białej

      • TRZECIA MISJA WYDZIAŁU NEOFILOLOGII UNIWERSYTETU W...

      • MAZOWIECKI UNIWERSYTET MŁODZIEŻOWY

      • WARSZTATY - DR RÓŻYCKA

      • UNIWERSYTET WARSZAWSKI DLA UKRAINY

Ви не пройшли ідентифікацію (Увійти)
Wne_8_4 [5]
  • Українська ‎(uk)‎
    • English ‎(en)‎
    • Polski ‎(pl)‎
    • Беларуская ‎(be)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток