Перейти к основному содержанию
Szkolenia WNE UW
  • Русский ‎(ru)‎
    English ‎(en)‎ Polski ‎(pl)‎ Беларуская ‎(be)‎ Русский ‎(ru)‎ Українська ‎(uk)‎
Вы не вошли в систему (Вход)

Информация о курсе

  1. В начало
  2. Курсы
  3. TRZECIA MISJA WYDZIAŁU NAUK EKONOMICZNYCH UNIWERSY...
  4. Marketing inicjatyw lokalnych
  5. Archiwalne
  6. Moduł 1. Od produktu do marki - mechanizmy marketi...
  7. Описание

Moduł 1. Od produktu do marki - mechanizmy marketingu miejsc [edycja 2]

  • Учитель: Adam Mikołajczyk

Пропустить Навигация
Навигация
  • В начало

    • Мои курсы

    • ФорумOgłoszenia dotyczące witryny

    • Мои курсы

    • Курсы

      • TRZECIA MISJA WYDZIAŁU NAUK EKONOMICZNYCH UNIWERSY...

        • Warsztaty "Pogromcy mitów ekonomicznych"

        • Kursy sprawozdawczości finansowej

        • Akademia umiejętności menedżerskich

        • Praktyczna szkoła innowacyjnej przedsiębiorczości

        • Matematyka ekonomii

        • Język angielski w miejscu pracy

        • Kursy dla Seniorów

        • Marketing inicjatyw lokalnych

          • Archiwalne

            • Moduł 1. Od produktu do marki - mechanizmy marketi...

            • Moduł 1. Od produktu do marki - mechanizmy marketi...

            • Moduł 1. Od produktu do marki - mechanizmy marketi...

            • Moduł 1. Od produktu do marki - mechanizmy marketi...

            • Moduł 1. Od produktu do marki - mechanizmy marketi...

            • Moduł 2. Nowoczesne metody komunikacji w marketing...

            • Moduł 2. Nowoczesne metody komunikacji w marketing...

            • Moduł 2. Nowoczesne metody komunikacji w marketing...

            • Moduł 2. Nowoczesne metody komunikacji w marketing...

            • Moduł 2. Nowoczesne metody komunikacji w marketing...

            • Moduł 3. Partnerstwo w marketingu miejsc

          • Moduł 4. Rola event marketingu – jak zarządzać pro...

          • Moduł 1. Od produktu do marki - mechanizmy marketi...

          • Moduł 2. Nowoczesne metody komunikacji w marketing...

          • Moduł 3. Partnerstwo w marketingu miejsc [edycja 6]

          • Moduł 4. Event marketing, czyli jak wykorzystywać ...

        • Nowe

        • Warsztaty na UW dla młodzieży z Bielska Białej

      • TRZECIA MISJA WYDZIAŁU NEOFILOLOGII UNIWERSYTETU W...

      • MAZOWIECKI UNIWERSYTET MŁODZIEŻOWY

      • WARSZTATY - DR RÓŻYCKA

      • UNIWERSYTET WARSZAWSKI DLA UKRAINY

Вы не вошли в систему (Вход)
Wne_8_1 [2]
  • Русский ‎(ru)‎
    • English ‎(en)‎
    • Polski ‎(pl)‎
    • Беларуская ‎(be)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
Сводка хранения данных
Скачать мобильное приложение