Прапусьціць да асноўнага кантэнту
Szkolenia WNE UW
  • Беларуская ‎(be)‎
    English ‎(en)‎ Polski ‎(pl)‎ Беларуская ‎(be)‎ Русский ‎(ru)‎ Українська ‎(uk)‎
Вы не ўвайшлі. (Увайсьці)

Інфа курса

  1. Дом
  2. Курсы
  3. TRZECIA MISJA WYDZIAŁU NAUK EKONOMICZNYCH UNIWERSY...
  4. Marketing inicjatyw lokalnych
  5. Archiwalne
  6. Moduł 4. Event marketing, czyli jak wykorzystywać ...
  7. Каротка пра

Moduł 4. Event marketing, czyli jak wykorzystywać wydarzenia do realizacji celów marketingowych [edycja 2]

  • Настаўнік: Mikołajczyk Adam

Прапусьціць Navigation
Navigation
  • Дом

    • Мае курсы

    • ФорумOgłoszenia dotyczące witryny

    • Мае курсы

    • Курсы

      • TRZECIA MISJA WYDZIAŁU NAUK EKONOMICZNYCH UNIWERSY...

        • Warsztaty "Pogromcy mitów ekonomicznych"

        • Kursy sprawozdawczości finansowej

        • Akademia umiejętności menedżerskich

        • Praktyczna szkoła innowacyjnej przedsiębiorczości

        • Matematyka ekonomii

        • Język angielski w miejscu pracy

        • Kursy dla Seniorów

        • Marketing inicjatyw lokalnych

          • Archiwalne

            • Moduł 1. Od produktu do marki - mechanizmy marketi...

            • Moduł 1. Od produktu do marki - mechanizmy marketi...

            • Moduł 1. Od produktu do marki - mechanizmy marketi...

            • Moduł 1. Od produktu do marki - mechanizmy marketi...

            • Moduł 1. Od produktu do marki - mechanizmy marketi...

            • Moduł 2. Nowoczesne metody komunikacji w marketing...

            • Moduł 2. Nowoczesne metody komunikacji w marketing...

            • Moduł 2. Nowoczesne metody komunikacji w marketing...

            • Moduł 2. Nowoczesne metody komunikacji w marketing...

            • Moduł 2. Nowoczesne metody komunikacji w marketing...

            • Moduł 3. Partnerstwo w marketingu miejsc

            • Moduł 4. Event marketing, czyli jak wykorzystywać ...

          • Moduł 4. Rola event marketingu – jak zarządzać pro...

          • Moduł 1. Od produktu do marki - mechanizmy marketi...

          • Moduł 2. Nowoczesne metody komunikacji w marketing...

          • Moduł 3. Partnerstwo w marketingu miejsc [edycja 6]

          • Moduł 4. Event marketing, czyli jak wykorzystywać ...

        • Nowe

        • Warsztaty na UW dla młodzieży z Bielska Białej

      • TRZECIA MISJA WYDZIAŁU NEOFILOLOGII UNIWERSYTETU W...

      • MAZOWIECKI UNIWERSYTET MŁODZIEŻOWY

      • WARSZTATY - DR RÓŻYCKA

      • UNIWERSYTET WARSZAWSKI DLA UKRAINY

Вы не ўвайшлі. (Увайсьці)
Wne_8_4 [2]
  • Беларуская ‎(be)‎
    • English ‎(en)‎
    • Polski ‎(pl)‎
    • Беларуская ‎(be)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
Data retention summary
Get the mobile app